Komentarze
8. Rozwój Komunikacji Rowerowej Aglomeracji Trójmiejskiej w latach 2007-2013 Do dnia dzisiejszego nie istnieje jedna ciągła ścieżka rowerowa łącząca Gdańsk, Sopot i Gdynię. "Metropolia"
już oceniałe(a)ś
7
0
z inwestycją linii tramwajowej i ulicy Havla to pokazówka fuszerek ,śmiechu i nieudolności wykonywania zlecenia ,kontroli przy zdawaniu "ukończonej inwestycji" ...wyginające się szyny ,zła organizacja ruchu na Havla ,nie wspomnę o nie dotrzymaniu terminu
@adams3872 Pisz za siebie, przed oddaniem Al.Havla podróż z Oruni Górnej na Morenę - 30 min, po oddaniu - niecałe 10. W narzekactwie też trzeba zachować umiar. PS Tory dawno w ramach gwarancji naprawiono.
już oceniałe(a)ś
3
1
@haselback widać ,że w szkolę nie uczyli dokładnego czytania :) nie zauważone fuszerki przy przyjmowaniu inwestycji itd. uciekło tobie uwadze? ,a tak co do czasu przejazdu ,zapominasz ,że kosztem tej trasy i kierowaniu autobusów na pętle przy Havla ludzie z osiedli t.j. Moje Marzenie,Cztery Pory nie mają już bezpośredniego połaczenia? likwidacja linii 254 z Orunii Górnej do centrum ,na trasie Orunia Małomiejska -centrum zostało tylko 154 ,które zawsze jest przepełnione ,a 256 jeździ co 1,5 h ....zanim zaczniesz z siebie robić pajaca i wypowiadać się ,przemyśl czy warto pisać bez sensu
już oceniałe(a)ś
1
3
@adams3872 Pajaca sam z siebie robisz. WSZYSTKIE kursy 254 wcielono do 154.
już oceniałe(a)ś
2
1
@Gość: Ezil wcielone to masz ale siano w głowie
już oceniałe(a)ś
1
1
W tym artykule kształtuje się błędne przekonanie, że "gdyby nie unia, to byśmy sobie nie poradzili". Kwestia rosnącej polskiej składki do UE jest całkowicie pomijana. Kwestia tego, że łącznie kwota pieniędzy rozpieprzanych na bzdurne "inwestycje" typu "nauczmy wszystkich malowania paznokci" i biurokrację przewyższa różnicę "dotacja minus składka" jest całkowicie pomijana. Duże lepsze efekty można by uzyskać, gdyby podatki mieszkańców i firm z pomorskiego były przeznaczane bezpośrednio na tego rodzaju inwestycje - przy udziale urzędników, programów, budżetów, inicjatyw i innych debilizmów ograniczonym do zera lub niezbędnego minimum.
już oceniałe(a)ś
0
1
@anty_populista W takim razie wstęp i treść są jawnie niezgodne z tytułem.
@partia_niewidzialnych nie, w takim razie nie rozumiesz, jaką rolę pełni tytuł prasowy (skrótu) a jaką tekst w podtytule (rozwinięcia). wróć do liceum, to jest minimum programowe.
już oceniałe(a)ś
0
1
@anty_populista Nie, w takim razie autor nie rozumie, w jaki sposób tworzy się uogólnienia tak, żeby rzeczywistość podsumowywały, ale nie nadmiernie. To też jest podstawa programowa.
już oceniałe(a)ś
0
1
@partia_niewidzialnych nie, to jest już kwestia interpretacji. ty masz swoją inni mogą mieć inną. artykuł jest napisany zgodnie z podstawami sztuki. umieszczenie w tytule tekstu z gazety codziennej zwrotu "12 najdroższych unijnych inwestycji dofinansowanych z RPO" jest idiotyczne. to nie jest prasa branżowa, specjalistyczna
już oceniałe(a)ś
0
1
Państwo polskie kosi ok 7 mld zł podatków ze sprzedanych paliw a te podatki miały być wydane na drogi. Oszuści polityczni wydają je na kiełbasy wyborcze. Głosujecie na oszustów albo siedzicie w domach na doopach gdy trzeba głosować to jedźta po dziurach i wąskich dróżkach.
już oceniałe(a)ś
0
2
No po prostu zadziwiające, że "zapomnieliście" o Europejskim Centrum Solidarności, towarzyszu redaktorze. Autocenzurka się włączyła?
@partia_niewidzialnych ECS nie jest dofinansowane z RPO. Przeczytaj uważnie wstęp do artykułu a potem komentuj.
już oceniałe(a)ś
5
0
Kredyty trzeba spłacać a obiekty z wyjątkiem dróg dochodów nie dają. Nawet kolej opłaca się tylko na magistralach. Terenowe koleje do Kościerzyny czy podobne tylko generują straty. Lepiej byłoby włożyć to w drogi po których musimy jeździć autobusami. POlityce PO dziękuję. Badziewiasta.
już oceniałe(a)ś
0
6