Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    I w biurowcu w którym będzie pracować kilka tysięcy osób pewnie zrobią tyle miejsc parkingowych co kot napłakał bo durne miast nie potrafi takiej rzeczy wymóc na inwestorze... Potem cała dzielnica zapchana.
    @iwanme mylisz się. to właśnie budowa kilku tysięcy miejsc parkingowych zakorkowałaby dzielnicę, bo oznaczałaby przyjazd i wyjazd każdego dnia tysięcy samochodów. Do OBC można przyjechać tramwajem i SKM-ką ;)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @iwanme Masz obok SKMke tramwaj autobus - transport nie zapychajacy miasta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Albo rybka, albo kitka. Innymi słowy czy lepiej więcej miejsc pracy czy parko metrów dla żelastwa i betonu? . Przyszłością jest transport publiczny. Lokalizacja SKM, PKM, ZKM powinna w zupełności rozwiązać problem dojazdu do OBC. Pozostaje jeszcze na dodatek ścieżka rowerowa! Miejsca dla samochodów, to obrzeża miast!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Pytanie tylko, czy budowa OBC w jakikolwiek sposób zostanie uwzględniona w planowaniu kursów SKM i ZKM. Już w tej chwili UG + Alchemia + OBC to taki gdański Mordor - w godzinach porannych w SKM jest horror.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    To raczej należy płakać a nie lizać elewację.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0