Konferencje "Morfologia Przywództwa" oraz jej starszy odpowiednik - "Morfologia Sprzedaży" są organizowane w Gdańsku od 2012 r. Jak wskazują organizatorzy, misją tego wydarzenia jest „zmiana mentalności biznesowych liderów i przygotowanie ich do wyzwań współczesnego świata”. Idea jest prosta – stawiać wartości społeczne w biznesie na równi z biznesową skutecznością.

– Wciąż to pieniądze są najważniejsze w biznesie. Ważniejsze niż ludzie, otoczenie czy środowisko. Jeśli nie zaczniemy dbać o środowisko, zmiany w klimacie będą miały dla nas katastrofalne skutki. Jeśli nie zadbamy o ludzi, to oni po prostu odejdą. Za pośrednictwem konferencji chcemy uświadamiać uczestników, że to właśnie m.in. ludzie są najważniejszym dobrem w każdej firmie – mówi Jacek Czarnowski, współorganizator konferencji "Morfologia Przywództwa".

O trendach i różnorodności

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej