Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu
Do nowej, oficjalnie otwartej dziś siedziby biura, firma chce przyciągnąć 100 specjalistów IT z Trójmiasta – nie tylko atrakcyjnymi zarobkami, benefitami i przyjazną atmosferą pracy, ale przede wszystkim międzynarodowymi, innowacyjnymi projektami. Jeden z nich realizowany jest dla największego i najnowocześniejszego banku w Singapurze. Do pracy w tym projekcie poszukiwani są specjaliści pracujący w Pythonie, Javie i technologiach chmurowych.  

SoftServe - otwarcie-biuraSoftServe - otwarcie-biura 

Nowa przestrzeń biurowa w Olivia Business Centre 

SoftServe, międzynarodowa firma IT założona w 1993 roku, z siedzibami głównymi w Austin w Teksasie i Lwowie, na polskim rynku działa od 2014 roku, zatrudniając ponad 1000 osób. I nie zwalnia tempa. W swoim nowym oddziale, znajdującym się w gdańskim Olivia Business Centre, do końca 2022 roku zamierza zatrudnić kolejnych 100 specjalistów IT. Firma, będąca oficjalnym partnerem technologicznym, m.in. Google Cloud i Amazon Web Services, konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju – siedziba w Gdańsku jest już 7. placówką firmy w Polsce.  

Dostrzegamy ogromny potencjał w Trójmieście, z Gdańskiem na czele. Jednym z ogromnych atutów tego regionu jest przede wszystkim sieć uczelni wyższych, wśród których znajduje się, m.in. Politechnika Gdańska. Do wkroczenia do jego stolicy zainspirowali nas przede wszystkim wysoko wykwalifikowani specjaliści IT. Ale nie tylko. O naszej decyzji przesądziła także jakość życia i inne jego tempo, którą oferuje Trójmiasto, co pozwala na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, i na co w SoftServe zwracamy szczególną uwagęmówi Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający SoftServe Poland.

 

Duży projekt dla największego singapurskiego banku  

SoftServe świadczy usługi doradztwa w zakresie technologii i oprogramowania dla dużych międzynarodowych korporacji i przedsiębiorstw, w tym m.in. tych znajdujących się w Dolinie Krzemowej, Europie, Ameryce Południowej i Azji Południowo-Wschodniej. Grono klientów dynamicznie się powiększa – tylko w roku 2021 dołączyło do niego 33 proc. firm więcej niż w 2020, w tym największy bank w Singapurze. Stąd także otwarcie gdańskiej placówki, która w dużej mierze skupiać będzie inżynierów oprogramowania, wspierających projekt dla singapurskiego banku. 

To nie pierwsza taka realizacja SoftServe na rynku Azji Południowo-Wschodniej (APAC). Firma już w 2019 roku zdecydowała się na ekspansję w tym właśnie regionie. 

Szacuje się, że w na koniec roku 2030 branża fintech osiągnie wartość ponad 698 miliardów dolarów i jej roczne tempo wzrostu wyniesie 20 proc. Spośród wszystkich regionów świata, w Azji będzie najwyższe, bo w okolicach 22 proc. – jest ona obecnie największym odbiorcą usług fintechowych na całym globie. Rynek APAC jest pod tym względem bardzo rozwinięty, lecz mimo to wciąż rośnie w ogromnym tempiemówi John King, Prezydent regionu APAC w SoftServe. – Klientami SoftServe z tego regionu są głównie instytucje finansowe, w tym największy i najnowocześniejszy bank singapurski. W dużej mierze realizujemy dla nich projekty z zakresu technologii chmurowych, dlatego poszukujemy specjalistów z tej dziedziny, znających technologie takie jak Python i Java, a także inżynierów DevOps oraz Big Data. Dołączając do naszego zespołu, staną się częścią procesu digitalizacji największych podmiotów finansowych, a także częścią rozwoju innowacyjnych narzędzi fintechowych.  .

SoftServe - biuroSoftServe - biuro 

Inwestycja w rozwój pracowników priorytetem 

Praca z wykorzystaniem najnowszych technologii, projekty dla międzynarodowych klientów, a także transparentny system ścieżek kariery i dzielenie się wiedzą - to najważniejsze kwestie, na które stawia SoftServe. Każdy z pracowników, który dołącza do firmy, może skorzystać ze specjalnego systemu, stworzonego w celu uzyskania awansu.  

Co więcej, firma inwestuje w rozwój pracowników, realizując kilkadziesiąt projektów edukacyjnych, odbywających się w ramach specjalnie utworzonego Uniwersytetu SoftServe. Przedsiębiorstwo oferuje także możliwość pracy zdalnej oraz inne atrakcyjne benefity, w tym dostęp do platformy Udemy, usługi asystenta personalnego czy wsparcie w zakresie well-being.  

SoftServe – globalna firma technologiczna, założona w 1993 roku przez studentów Politechniki Lwowskiej, z siedzibami w Austin w Teksasie oraz Lwowie. Obecnie zatrudnia 13 tys. pracowników na całym świecie. SoftServe w Polsce stanowi odrębny podmiot z własnymi klientami, finansami i infrastrukturą, w którym zatrudnionych jest obecnie ponad 1000 pracowników w 7 siedzibach – we Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Gliwicach i Białymstoku. Realizują projekty w obszarach takich jak Big Data, DevOps, Cloud, Business Intelligence, IoT, Machine Learning, AI, e-commerce czy UX. 

SoftServe jest oficjalnym partnerem technologicznym m.in. Amazon Web Services i Google Cloud Platform. W 2020 roku firma otrzymała także certyfikat Great Place to Work, a w 2021 roku znalazła się na liście najlepszych miejsc pracy w Europie. 

career.softserveinc.com/en-us/poland
linkedin.com/company/softserve
instagram.com/softserve_poland/

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.