Gdańsk nadal czeka na ponowne otwarcie salonu Citroena, który działał w mieście nad Motławą od 1994 r. do spektakularnego upadku firmy Postek, albo choć połączonego salonu Citroen - Peugeot, a tymczasem polski oddział PSA szumnie zapowiada otwarcie w Trójmieście niezależnego obiektu marki DS, czyli luksusowego klonu... Citroena.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Nowa sieć ma się odróżniać od Peugeota i Citroena odmienną architekturą. Wzornictwo nowych obiektów będzie się wyróżniać trzema barwami: ciepłą czernią, bordowym karminem i kolorem szampańskim. Wszystkie DS Store’y i DS Salony będą realizowane według jednakowych standardów obowiązujących na całym świecie.

PSA zamierza otworzyć w ciągu dwóch lat w Polsce osiem niezależnych obiektów marki DS. Obecna gama modelowa marki w Polsce składa się z czterech modeli: DS 3, DS 4, DS 4 Crossback oraz DS 5. Wkrótce dołączy do niej także zaprezentowany już w marcu w Genewie DS 7 Crossback. Osiem wybranych salonów ma powstać w największych miastach: Gdańsku, Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach i Krakowie. W ciągu najbliższych ośmiu miesięcy otworzą się trzy obiekty: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena. Kto zainwestuje w DS w Gdańsku – jeszcze nie wiadomo.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem