Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Oprócz ofensywy modelowej, której okrętami flagowymi są modele Stelvio i właśnie Giulia, postawiono na zmianę wizerunku marki. W drugiej połowie ubiegłego roku salony Alfy Romeo uległy całkowitej metamorfozie. Aktualne standardy Alfy Romeo pojawiły się najpierw w gdańskiej firmie Auto Plus, która przeniosła się do nowej siedziby na ulicy Potokowej. Tutaj zobaczymy właśnie 510-konną Giulię. Potem zaś w gdyńskim salonie firmy Auto Mobil. Według miesięcznika Samar, do połowy grudnia 2017 roku w Polsce, firma Alfa Romeo sprzedała 1149 samochodów. Firma Auto Plus sprzedała 47 samochodów tej marki – większość, już w nowym salonie. W dwóch salonach marki Auto Mobil – 65 sztuk włoskich sportowców. To oznacza, że trójmiejski rynek to około 10 procent całej krajowej sprzedaży tej marki.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.