Oprócz ofensywy modelowej, której okrętami flagowymi są modele Stelvio i właśnie Giulia, postawiono na zmianę wizerunku marki. W drugiej połowie ubiegłego roku salony Alfy Romeo uległy całkowitej metamorfozie. Aktualne standardy Alfy Romeo pojawiły się najpierw w gdańskiej firmie Auto Plus, która przeniosła się do nowej siedziby na ulicy Potokowej. Tutaj zobaczymy właśnie 510-konną Giulię. Potem zaś w gdyńskim salonie firmy Auto Mobil. Według miesięcznika Samar, do połowy grudnia 2017 roku w Polsce, firma Alfa Romeo sprzedała 1149 samochodów. Firma Auto Plus sprzedała 47 samochodów tej marki – większość, już w nowym salonie. W dwóch salonach marki Auto Mobil – 65 sztuk włoskich sportowców. To oznacza, że trójmiejski rynek to około 10 procent całej krajowej sprzedaży tej marki.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Wszystkie komentarze