Koreańczycy mogą być zadowoleni. Nie tylko w firmach JD Kulej, Interbis i K&K Wojtanowicz, ale we wszystkich polskich salonach Kii spory ruch, a wyniki marki szybują o 9,44 proc., w porównaniu z wynikiem uzyskanym w analogicznym okresie 2017 roku. Rekordowy wynik sprzedaży od stycznia do września odnotowała również Kia Motors Europe. Do klientów trafiło w sumie 385 818 samochodów, co oznacza wzrost o 5,7 proc. w porównaniu z wynikiem osiągniętym w pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku. Wzrost sprzedaży w Europie napędza rosnącą popularność hybrydowych i elektrycznych modeli marki Kia. W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liczba rejestracji aut marki Kia w Polsce wzrosła o 1620 egzemplarzy w porównaniu z liczbą rejestracji od stycznia do września ubiegłego roku. Choć większość z nas zauważa na ulicach rosnącą liczbę sportowych stingerów, najpopularniejszym samochodem Kii w Polsce pozostaje Sportage. Na drugim miejscu uplasował się Ceed, a tuż za nim, co nas nie dziwi, miejskie crossovery Stonic i Rio.
W europie duży udział we wzroście sprzedaży samochodów marki Kia mają auta hybrydowe i elektryczne, na które w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2018 roku popyt wzrósł o aż 42,5 proc. Z roku na rok sprzedaż hybrydowego Niro i Niro Plug-in wzrosła o 37,9 proc., do 34 036 egzemplarzy. Elektryczny Soul EV również cieszy się popularnością i ma za sobą najlepsze dziewięć miesięcy w historii. Do tej pory w 2018 roku dostarczono klientom 4936 sztuk tego modelu (o 29,3 proc. więcej niż przed rokiem). W tym roku Kia Motors sprzedała łącznie 43 099 zelektryfikowanych samochodów.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Wszystkie komentarze