Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Tym razem rozpoczniemy od serwisów. Reprezentant firmy Peugeot Intervapo – najstarszego dealera francuskiej marki w Trójmieście, Tomasz Sosik, zdobył na Mistrzostwach Świata Ekspertów Technicznych Grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS), złoty medal. Tomasz Sosik związany jest z Intervapo od 11 lat.

Medal naszego pracownika to dla firmy wielka nagroda za całokształt pracy – mówi Wojciech Sadoch, współwłaściciel spółki Intervapo. – To też dowód, że naszym klientom jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższy poziom wiedzy specjalistycznej i jakości obsługi serwisowej.

Kilknastoletnie Toyoty w gdańskim serwisie markiKilknastoletnie Toyoty w gdańskim serwisie marki Toyota Carter Gdańsk

Kolejny najstarszy dealer, tym razem japońskiej marki, w Trójmieście, firma Toyota Carter Gdańsk, od dłuższego już czasu podkreśla, że serwisują coraz więcej ponaddziesięcioletnich toyot. Tym razem zaprezentowała zdjęcie hali serwisowej, w której widzimy na podnośnikach dwie kilkunastoletnie corolle dziewiątej generacji i jeden leciwy avensis. Klienci podpisujący się pod postem dealera dopowiadają, że dzieje się tak, ponieważ w wielu przypadkach zaczynają zacierać się różnice cenowe pomiędzy ASO a dobrym niemarkowym warsztatem.

Salon wyrastający przy warsztacie firmy PromotorSalon wyrastający przy warsztacie firmy Promotor Bartosz Gondek

Firma Promotor z Gdańska zajmująca się od lat serwisem samochodów Nissan, a od pewnego czasu także Renault i Dacia, buduje przy swojej siedzibie salon samochodowy. Czy ostatnio nieautoryzowany serwis samochodów zwiąże się z jakąś marką? Czy będzie to Nissan reprezentowany obecnie na zasadzie monopolu przez firmę Zdunek? Tego dowiemy się zapewne już wkrótce. 

Pierwszy w trójmieście, wirtualny salon OplaPierwszy w trójmieście, wirtualny salon Opla Serwis Haller

Serwis Haller uruchomił  pierwszy w Polsce cyfrowy salon Opla. Pilotażowy projekt wprowadza nowy format sprzedaży, który jest połączeniem fizycznego i wirtualnego salonu Opla, udostępniając klientom innowacyjne możliwości i doświadczenia poprzez integrację tych dwóch rozwiązań, a nie tworząc konkurencję dla salonu stacjonarnego.

„Digital Dealer of The Future” to nazwa eksperymentalnego projektu trójmiejskiego dealera, który w swoim gdańskim oddziale Opla, na powierzchni 250 mkw. zainstalował pomieszczenie z ekranem LED i funkcją wirtualnej rzeczywistości (VR), a także multimedialną ścianę wyposażoną w telewizor zintegrowany z funkcją wyboru samochodu dostępnego „od ręki”. Całość uzupełnia strefa wypoczynku klienta.

Zastosowana w projekcie Serwis Haller wirtualna rzeczywistość, przy wykorzystaniu specjalnych gogli VR, pozwala klientowi na podróż po cyfrowym salonie, wybór wymarzonego samochodu, jego dokładne obejrzenie z zewnątrz i wejście do środka, odkrywając oraz poznając poszczególne elementy wyposażenia.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.