11 miejsc związanych z Trójmiastem, luksusowa motoryzacja i spora doza dystansu do rzeczywistości. Najnowszy kalendarz firmy BMG Goworowski potrafi zaskoczyć.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Od 14 lat firma BMG Goworowski rozdaje osobom związanym z marką specjalne, zindywidualizowane kalendarze. Od kilku lat ich twórcą jest znany z niepospolitych pomysłów i inwencji, trójmiejski fotografik Iwo Ledwożyw. Tym razem efekt współpracy największego pomorskiego dealera marki spod znaku trójramiennej gwiazdy, który sprzedał w 2018 roku 700 osobowych Mercedesów i Pana Iwo, jest zaskakujący i pełen kolorów.

Nowy kalendarz powstał w 11 lokalizacjach. Większość zaskakuje. Tylko w tym kalendarzu zobaczymy żółte AMG GT jako nauka jazdy w PORD, czy A Klasę jako lotniskowy samochód pożarniczy. Na sesję załapali się także pruszczańscy legioniści, załadowujący sprzętem luksusowe cabrio. Zapewne po to, aby udać się do Rzymu.

Praca nad kalendarzem trwała wiele miesięcy, a surrealistyczne czasami klimaty zdjęciowe trzeba było kilka razy powtarzać. W pomorskiej scenerii pozowało 12 samochodów, w tym Mercedesy: Klasa A, Klasa C Cabrio, Klasa C Kombi, Klasa S, CLS, Klasa X i Sprinter oraz AM G: GT C Roadster, GT R Coupe, G63, GLC 63 S Coupe i S63 Coupe. Trzeba przyznać, że było warto.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem