Moda na deskorolki, rock and roll, spinki i podkolanówki. Pewne rzeczy co jakiś czas muszą wrócić. Tak jak ostatnio moda na zindywidualizowany sprzęt audio w samochodach.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Ręka do góry, komu wystarczy seryjne audio w samochodzie. Ze statystyk wynika, że nie jest Was wcale za wielu. Można to oczywiście zmienić. Na przykład zamawiając auto, dopłacić za wyższej jakości sprzęt.

Ale i to rozwiązanie nie zawsze zdaje egzamin. - Tam gdzie nie radzą sobie alianse producentów samochodów i car audio, wkraczają niezależne firmy. I tak na przykład, w przypadku BMW, które delikatnie mówiąc, średnio gra nawet z kosztującym dodatkowo ponad 10 000 systemem audio premium, można się pokusić o wydanie 3 do 5 tysięcy i montaż w naszym BMW specjalnego zestawu niemieckiej firmy Audio System. Są one dostosowane kształtem i parametrami do wymagań fabrycznych BMW - mówi Szymon Sienkiewicz z firmy Autoexpertelectronic z Gdańska Wrzeszcza. - Zestawy proponowane przez Audio System dają znacznie lepszy efekt nawet od najlepszych fabrycznych rozwiązań BMW, dlatego pojawia się u nas coraz więcej samochodów, które przybywają na konwersję prosto z salonu.

Takie zestawy, kosztujące 3000 złotych brutto i też zdecydowanie poprawiające własności akustyczne pokładowego zestawu audio w Audi, są dostępne w Alpine SPC 2 00 AU.

Podobne zestawy, do innych marek i modeli, oferuje także Hertz, czy Sony.

Przy okazji montażu nowych głośników warto także, mimo wszystko, pomyśleć o jeszcze dokładniejszym wyciszeniu wnętrza samochodu. Tu ciekawostka – mimo że przy prezentacji każdego nowego modelu producenci zapewniają, że teraz to jest on naprawdę perfekcyjnie wyciszony, warto nad tym popracować.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem