Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Nissan nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży. Po Radomiu i Nowym Sączu przyszedł czas na nadmorski Elbląg. Obiekt w Elblągu to pierwszy w Polsce punkt sprzedaży z nowym logo marki. Od lat 90. XX wieku Nissan był stale obecny w Elblągu. Potem na chwilę zniknął, aby pojawić się na nowo właśnie pod skrzydłami firmy RTS. Nowy salon sprzedaży w Elblągu został zbudowany od podstaw zgodnie z najnowszymi standardami importera i wymogami architektonicznymi. W  budynku zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak: instalację fotowoltaiczną, system solarnego podgrzewania wody użytkowej, system grzania i chłodzenia powietrza w hali serwisowej, oświetlenie w technologii LED. Do budowy użyto materiałów o wysokich parametrach izolacyjnych. Wszystko to pozwoli na znaczące obniżenie zapotrzebowania obiektu na energię. W tej nowoczesnej placówce Nissana eksponowana jest cała gama samochodów osobowych marki, od miejskiego hatchbacka Micra poprzez crossovery Juke, Qashqai i X-Trail, aż do w pełni elektrycznego modelu LEAF. Placówka dysponuje oczywiście również pojazdami do jazd testowych oraz bezpłatnymi samochodami zastępczymi.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.