Nissan nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży. Po Radomiu i Nowym Sączu przyszedł czas na nadmorski Elbląg. Obiekt w Elblągu to pierwszy w Polsce punkt sprzedaży z nowym logo marki. Od lat 90. XX wieku Nissan był stale obecny w Elblągu. Potem na chwilę zniknął, aby pojawić się na nowo właśnie pod skrzydłami firmy RTS. Nowy salon sprzedaży w Elblągu został zbudowany od podstaw zgodnie z najnowszymi standardami importera i wymogami architektonicznymi. W budynku zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak: instalację fotowoltaiczną, system solarnego podgrzewania wody użytkowej, system grzania i chłodzenia powietrza w hali serwisowej, oświetlenie w technologii LED. Do budowy użyto materiałów o wysokich parametrach izolacyjnych. Wszystko to pozwoli na znaczące obniżenie zapotrzebowania obiektu na energię. W tej nowoczesnej placówce Nissana eksponowana jest cała gama samochodów osobowych marki, od miejskiego hatchbacka Micra poprzez crossovery Juke, Qashqai i X-Trail, aż do w pełni elektrycznego modelu LEAF. Placówka dysponuje oczywiście również pojazdami do jazd testowych oraz bezpłatnymi samochodami zastępczymi.
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.