Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Historia marki z trójramienną gwiazdą to de facto historia niepospolitych kobiet. Bertha Benz, czy Mercedes Jelinek były istotami, które przestawiły najważniejsze zwrotnice dziejów marki. Obie kochały też samochody. Stworzony na ich cześć projekt She is Mercedes to miłość do klasycznych samochodów. To także styl życia i rozbudowany europejski program, skierowany do entuzjastek marki z trójramienną gwiazdą. W Polsce w „She is Mercedes" aktywnie działa kilkanaście pań, które jak co roku, w sierpniu, wyruszą na rajd. Tym razem, w sierpniu, pojadą na Wybrzeże. Tegoroczne wspólne spotkanie odbędzie się w Gdyni i Pucku, gdzie uczestniczki spotkają się na tamtejszym rynku z panią burmistrz. Więcej szczegółów imprezy, nad którą patronat ma polska centrala Mercedesa, miasto Puck i trójmiejski dealer marki, BMG Goworowski, już wkrótce.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.