Większość doświadczonych kierowców poleca korzystanie z zaufanego adresu. Najlepiej, jeżeli „nasz" mechanik jest ubezpieczony od ryzyka popełnienia błędu w sztuce. Drugim skutecznym rozwiązaniem jest skorzystanie z sieci ASO. A co, jak jesteśmy na przykład w obcym mieście i nikogo nie znamy? Wtedy oprócz ASO możemy skorzystać z warsztatów, zrzeszonych w sieciach. Warto jednak sprawdzić, czy sieciowy warsztat posiada stosowne gwarancje. Jak to działa?- Chcemy, żeby nasi klienci mieli pewność co do jakości przeprowadzonych napraw, dlatego współpracujemy wyłącznie z wiarygodnymi i rzetelnymi partnerami. Dzięki dedykowanej wyłącznie naszej sieci umowie z markami Castrol, ATE, Semperit nasi klienci mogą skorzystać z korzystnych rozwiązań gwarancyjnych – podkreśla Leszek Radzikowski, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Castrol.
Udzielanie gwarancji na usługi i produkty niespełniające oczekiwań powinno być standardem w procesie obsługi klienta, bez względu na branżę, a serwisy samochodowe nie powinny być pod tym względem wyjątkiem. Oprócz dotrzymywania wcześniej umówionych terminów, udzielania informacji o postępie prac naprawczych, czy podawania szacunkowej kwoty przed wykonaniem usługi, dobrą praktyką jest proaktywna postawa warsztatu wobec potrzeb klienta. Warto też pamiętać, że nieprecyzyjne przepisy nie oznaczają, że klienci warsztatów samochodowych nie mogą domagać się zadośćuczynienia w przypadku źle wykonanej usługi. Właściciele samochodów mogą powoływać się na ogólne zapisy Kodeksu cywilnego i na ich podstawie domagać się usunięcia wad.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Wszystkie komentarze