Więcej
    Komentarze
    Idiotyczne badanie! - bierze pod uwagę odczucia tylko jednej strony! A dlaczego nie zapytać urzędników ilu mieli petentów którzy oczekiwali rzeczy niemożliwych? Albo chcieli "wepchnąć się przed innych" - - wtedy mnie nie dziwi, iż musieli szukać znajomości! Ile razy powodem nie załatwienia sprawy był np. źle wypełniony formularz, o którym petent był przekonany, ze jest wypełniony poprawnie, a na tłumaczenie urzędnika iż "trzeba wpisać pesel" petent reagował krzykiem, iż "ma dość tej biurokracji"? Ile razy do drzwi z napisem "wydział ochrony środowiska" pukali petenci chcący zarejestrować samochód? - potem piszą w ankietach, iż "mieli trudności z załatwieniem sprawy"? Tak, jestem urzędnikiem i naprawdę staram się by każdą sprawę jeśli to tylko możliwe załatwić po myśli petenta, ale co mogę zrobić, gdy petent domaga się rzeczy niezgodnych z prawem? Albo wręcz złamał prawo i ma pretensje, iż ponosi tego konsekwencje?
    @wwojtek9 Piszesz jak spalona biurwa z Makowa.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Szkoda tylko,że nikt dotąd nie zrobił oceny przyczyn podobnego stanu rzeczy. Szczególnie w aspekcie oczekiwań klientów, a także ich zachowań i żądań wobec urzęników. Zapewniam, że w 99% to nie urzędnikom zależy na podgrzewaniu atmosfery
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    Rzeszów to kraina "Prawdziwych Wolaków", kraina nepotyzmu, zakłamania
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    Kompletna bzdura. W UM Gdynia ostatnio załatwiałem kilka spraw. Byłem mile zaskoczony kompetencją pracowników, podejściem do petenta, pomocą w wypełnianiu wszystkich formularzy i tempem w jaki meje sprawy zostały załatwione. Urzęd Miejski ma u mnie dużego plusa.
    @leszekzgd Potwierdzam.Zaletwialem rowniez pare spraw w Gdyni i bylem zaskoczony jak szybko i sprawnie dostalem potrzebne mi dokumenty. Praktycznie bez kolejki wszedlem do pokoju, wyluszcylem milej pani urzedniczce czego potrzebuje, dostalem karteczke do kasy a kiedy po paru minutach wrocilem juz czekaly na mnie gotowe dokumenty. Podobnie bylo z wtornikiem parawa jazdy z tym ze oczekiwanie trwalo dluzej z wzgledu na badania lekarskie i wydrukowanie samego dokumentu.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @leszekzgd pozdrawiam pana naczelnika
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @leszekzgd Ja też. Nie dalej, jak wczoraj załatwiałem dość skomplikowaną sprawę w USC. Przemiła Ciemnowłosa Pani zajęła się nią, podpowiedziała, nie robiła trudności, nie stroiła fochów. Temat został zamknięty w dwadzieścia minut, powtarzam - sprawa nie była prosta. Dziękuję bardzo Pani i innym Paniom i Panu w USC Gdynia.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    dzwoniłam kiedys w sprawie niepełnosprawnego członka rodziny- odpowiedz urzędniczki była koszmarem , wyćwiczona bynie udzielić informacji. człowiek czuje sie jak intruz
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    Widzialem starszą pania, która przez telefon potrafiła bardzo dużo rzeczy załatwic, nawet przyjazd urzędniczki do jej mieszkania. Jak? Na pierwsza odmowe i sugestię by przyjść z papierkami do urzędu, ta starsza pani mówiłą " ale ja mam 90 lat" , po drugiej stronie chwiola ciszy i potem juz wiele rzeczy dało sie załatwić i to w jednym z 4 wym. miast
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Jak na dłoni widać, że czym dłużej w mieście rządzi ta sama formacja, tym bardziej czuć zgniliznę. A tak przy okazji, kolejność (numeracja) jest błędna; powinna być odwrotna.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Zapraszam do Polski powiatowej.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0