Do tej pory wykonawca uporał się już z ok. 70 proc. wszystkich prac i wciąż o ok. 5 proc. wyprzedza harmonogram. Budimex planuje zakończyć jeszcze przez zimą wszystkie prace torowe i obiekty inżynierskie
Ze strony Gdyńskiej to tak na prawdę trzeba wybudować tylko drugi tor do istniejącego, więc im się z tym nie pali (my też nie robimy na całej długości dwóch torów). Między Gdynią Główną a Osową leżą tory po których jeźdzą pociągi, tak się złożyło że to po stronie Gdańskiej w trakcie WW2 zniszcznono całkowicie infrastukturę którą teraz odbudowujemy.
Za to przekąs pozwala sądzić że nic nie wiesz o tej inwestycji i w głowie masz tylko utrwalanie podziałów między Gdańskiem i Gdynią. Tak długo jak będziemy mieli obecnych polityków przy władzy tak długo będzie ta chora retoryka funkcjonować.
taniej i zdrowiej było by zbudować ścieżkę pielgrzymkową z stacjami męki pańskiej, a zamiast biletów, zbieranie co łaska na "tace". W dodatku był by zdrowiej, ekologicznie i duchowo. Dzieci miały by dodatkowe atrakcje związane z silnymi przeżyciami po kontakcie z duchownymi, zawiadującymi "stacjami".
Wszystkie komentarze