@kryhel
Oczywiscie ze jest, w sieni kazdego wagonu, na przeciwko toalety sa polki na duzy bagaz. 3 zdjecie pokazuje pierwszą klasę, 15 pokazuje drugą klasę.
Jak w roku 2089 będzie w Polsce uruchomiona linia TGV (bo akurat na Zachodzie będą składy wycofywać), to zakładam się, że nawet ludzie z Monków ,,przyjadom połoglondać teżewe". Ja pierdziulę, nie wierzę, to jakiś kabaret. Zakładam się o 100 ojro, że zanim wyruszą składy pędolino, który już mocno trąci myszką, nie obejdzie się bez przecinania wstęgi i wizyty klechy z kropidłem. Mentalnie - wciąż głęboka Rosja. Niestety.
@zydgejmasoncyklista
<<<zanim wyruszą składy pędolino, który już mocno trąci myszką>>>
Pierwszy prototyp ETR610 (czwarta generacja Pendolino, zaprojektowana całkowicie od nowa) wybudowano w 2008. Od tej pory wyprodukowano 37 pociągów, z czego 20 szt. dla Polski, 13 dla Hiszpanii i 4 dla rosyjsko-fińskiej spółki Karelia Trains (te ostatnie jako jedyne z wychylnym pudłem). Skąd ci, na bogów, ta "myszka" trącona przydreptała?? :-D
A ten >>>>" Pi...-lino"<<<<<,i tak nie będzie jeździł jak należy,bo nie ma się nawet gdzie rozpędzić,a jak się już rozpędzi,to nie przyhamuje,i tak w koło,kuopiono badziewie,dla szpanu,a nie dla pasażerow,w czasach PRL,pospieszny,to był dzisiejszy express,i zawsze był na czas,a dzisiaj,>>>>>rewolucja<<<<<<,super szybki pociąg,ma po pół godziny spóźnienia,lub nie dojedzie,postęp,nie ma co,haha.
Wszystkie komentarze