Wspólne projekty
Zapytania, które złożono w sopockim magistracie dotyczą spraw związanych z turystyką. Miasto w tej chwili nie widzi jednak sensu podpisywania listów o partnerstwie. - Najlepiej byłoby znaleźć konkretne pola współpracy, czy projekty, na które można w partnerstwie pozyskać unijne dofinansowanie - mówi Magda Jachim, rzecznik miasta.
Z dotychczasowych kontaktów wynika, że Sopot jest postrzegany jako miasto, które potrafi konsekwentnie inwestować w infrastrukturę turystyczną i budować markę kurortu całorocznego. W tym przypadku najważniejszy jest rozwój sektora turystyki biznesowej, kongresowej oraz spa.
- Wiele ośrodków, także krajowych zwraca się do nas z prośbą o konsultacje w kwestiach realizacji projektów w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego - zaznacza Jachim. - Z drugiej strony widzimy zainteresowanie turystów ze wschodu Sopotem, stąd kontakt z tamtejszymi kurortami i poznanie oczekiwań tamtejszych turystów byłoby z korzyścią dla rozwoju turystyki w Sopocie. -dodaje.
Wszystkie komentarze