Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Znacznie łatwiej byłoby połączyć Tramwajem linię przy ul.Grunwaldzkiej z linią przy ul Rzeczypospolitej poprzez nowy wiadukt obok przystanku SKM Zaspa. Popprzez pas startowy do nowego węzła przy ul. Rzeczypospolitej aż do pętli na początku deptaka w kierunku molo. Ot zrobione :-)
    @Gość: Krzysztof To też możliwy wariant. Tym bardziej szkoda, ze wraz z Trasą Słowackiego nie dostaliśmy nowej, niezbędnej linii tramwajowej. To brak perspektywicznego myślenia.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    Pani Aleksandro, Pani Lidko! Piszą Panie o zabudowanej Strzyży - a czy widziały Panie budowę ekranów akustycznych oddzielających nową Słowackiego od stawu w rejonie Srebrzyska? Przecież to barbarzyństwo. Kogo one chronią przed hałasem - ryby, żaby czy też naszych Zmarłych? Teraz z przyjemnością patrzymy na piękny staw i las za nim. Oczy cieszą się i odpoczywają. Za jakiś czas te ekrany i tak pewnie trzeba będzie zdemontować - ktoś się w końcu obudzi. Ale ile pieniędzy zostanie zmarnowanych - a tych, z tego co wiemy, brakuje na inwestycje drogowe.
    @bezreszty Dlaczego tak się dzieje?: Bo w Gdańsku drogi budują drogowcy. I tylko. Architektów nie pyta się o zdanie w sprawie zagospodarowania przestrzeni, krajobrazu, estetyki, zieleni. Rządzi tu ustawa i drogach publicznych. To w myśleniu o zrównoważonym mieście relikt z epoki urbanizacji. W Unii Europejskiej nie do pomyślenia.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    @Gość: Lidia A dlaczego tak się dzieje? Bo rządzi król-samochód. Pod uwagę bierze się tylko i wyłącznie takie rozwiązania, żeby jak najszybciej można było jechać samochodem. Drogi dla rowerów budowane są tylko po to, żeby kierowcom było wygodniej, a nie żeby infrastruktura drogowa była zrównoważona (jak na Zachodzie) i bezpieczna. W celu "eliminacji" rowerów z jezdni niektóre wąskie chodniki są przemianowywane na drogi dla pieszych i rowerów. W tym zakresie jesteśmy w "samochodowym średniowieczu".
    już oceniałe(a)ś
    2
    2
    Betonowanie potoku to strata? Powiedz to w twarz tym ludziom, których zalało i rodzinie gościa, który wtedy tam utonął bezczelna, arogancka "znajomko" redaktorów
    @Gość: Józek To przez zabetonowanie potoku i zabetonowanie górek Chełmem, Moreną ich zalało, palancie. Poczytaj sobie o prawdziwych powodach kłopotów w tym rejonie.
    już oceniałe(a)ś
    8
    2
    @loginyzajete Co Chełm ma tu do rzeczy?? Lamer jesteś i tyle.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @Gość: Józek W przypadku dużych opadów deszczu woda i tak znajdzie sobie własne drogi. Najczęściej w tym miejscu, w którym strumyk został zabetonowany. Natura wie swoje.
    już oceniałe(a)ś
    0
    2