6. "Aż po sufit" - Gdynia
Nadmorską scenerię zdarzeń, z dużym powodzeniem dla miasta, zaproponowali widzom twórcy serialu "Aż po sufit". Gdynia pojawiła się w mediach w aż 468 informacjach, co dało jej 6. miejsce w rankingu miast najczęściej lokowanych w telewizyjnych produkcjach. 77 proc. doniesień pochodziło z internetu, 20 proc. z prasy, 2 proc. z telewizji i 1 proc. z radia. Udany debiut miasta potwierdzają wyniki dotarcia publikacji - 164 mln potencjalnych kontaktów odbiorców z informacjami oraz ekwiwalent reklamowy w wysokości 4 mln zł.
- Gdynia, podobnie jak Sandomierz, mogłaby osiągnąć spektakularny efekt promocyjny, gdyby nie zaprzestano produkcji serialu. Przykład Warszawy czy Sandomierza pokazuje, że powodzeniu city-placement sprzyja dłuższa przygoda z filmem - komentuje Marlena Sosnowska, rzecznik prasowy Press-Service.
Nazwa miasta cztery razy pojawiła się na okładkach, co dało jej 6. pozycję w zestawieniu. O Gdyni pisały w większości media regionalne - udział informacji o takim zasięgu wyniósł 80 proc. i okazał się drugim wynikiem w zestawieniu.
TVN/X-News
Wszystkie komentarze